Xi'an

12 september 2015 - Xi'an, China

Nihao

Vandaag vertrokken uit beijing en met de trein naar xi'an afgereisd ongeveer 1700 kilometer van beijing met de hoge snelheids trein en die ging net iets meer dan 300 kilometer per uur! Maar toch nog 5 uurtjes over gedaan , toen we waren ingecheckt naar de honderden jaren oude stadsmuur gegaan en lekker over de muur gewandeld van 12 meter hoog 10 meter breed en met een lengte van 14 kilometer. Daarna nog even Door de stad zelf gewandeld maar er zijn echt veel te veel Chinezen de straten puilen letterlijk uit!

Morgen gaan we het terracotta leger bezoeken en gaan we met de plaatselijke bus er naar toe , wat overigens best irritant is is dat de Chinezen je ongegeneerd aan staren en blijven staren.... Ze kennen echt bijna geen toeristen , wij gaan slapen nu en tot morgen !

1. Hugo:
    12 september 2015
    Tjap tjoy, gaat nogsteeds druk aan het beleven zo te zien. Veel plezier nog! Ku lu yuk en Ba Mi Bal.
  2. Cor N:
    13 september 2015
    Hi Rem & Chrissy. Mijn advies gewoon terug blijven kijken en in onvervalst Westervoorts 'Hoe liek ut' zeggen. Nee serieus. Heel veel plezier verder, doe voorzichtig en geniet.
  3. Lisanne:
    14 september 2015
    Hahaha fijn als je zo aangestaard word veel plezier nog !!! Mooie foto's xxx