Guangzhou Einde .. Of niet ..

25 september 2015 - Kanton, China

Op wat wij dachten dat de ena laatste dag was in Guangzhou bleek de laatste te zijn ... En daar kwamen we anderhalf uur voordat het vliegtuig vertrok achter, net toen we naar bed wilde gaan ...
Helaas hebben we het advies van het reisbureau opgevolgd en zijn we in een taxi gesprongen naar Vliegveld, eigenlijk al wetend dat we het niet gingen halen. En idd .. 10 min te laat!! Gate was dicht en we mochten er niet meer in. Sta je dan om 23.35 uur, in China, vlucht naar huis gemist pfff ...
Krijg je aan de balie een telefoonnummer die je volgens die meneer 9 uur later kan bellen .. in NL is alles gesloten dus kun je niemand meer bellen.
Dan de nacht maar op vliegveld doorbrengen, geslapen op een stenen vensterbank wachten tot 9 uur.
Het nummer bleek niet te werken, bestond niet, niemand op het vliegveld kon helpen, gaat maar 1 vlucht vanuit Guangzhou naar Amsterdam op een dag en om 00.05 uur. Maar de volgende zat al vol ..
Wanhoop nabij .. niemand verstaat je, kan je helpen .. Wifi gevonden, ticket naar NL gezocht, te duur minimaal €2000 ... En allemaal met overstap en vanaf de 26e ..
Na 11.5 uur op vliegveld een NL noodnummer van KLM op internet kunnen vinden 24/7 bereikbaar en we zijn die mevr van KLM eeuwig dankbaar toen ze belde en vertelde dat ze de vlucht kosteloos had omgeboekt en dat we de 26e via overstap naar Amsterdam kunnen vliegen!! Hotel heel dichtbij Vliegveld geboekt, en nu nog ff wat slapen en heel erg op tijd terug naar Vliegveld en hopen dat het geregeld is. Duimen jullie mee?
De mensen thuis die nu alles regelen voor onze katten, heel erg bedankt!! Jullie zijn schatten!!

1. Margriet:
    25 september 2015
    Tot morgen beide na deze nare ervaring . Zien jullie op schiphol. Liefs
  2. Mary:
    25 september 2015
    Wat erg!
    Hoop dat jullie toch nog een fijne vlucht krijgen✈
  3. Cor N:
    26 september 2015
    Kom veilig weer thuis.... ben nu al benieuwd naar de 'live' verhalen die achter de schitterende foto's op de blog horen.... groet en vlieg voorzichtig,

Cor