Guangzhou 2015

23 september 2015 - Guangzhou Shi, China

Dag beste lezers!

Vandaag met de trein aangekomen in Guangzhou en meteen de eerste tegenvaller te verwerken gekregen ... je zal denken, het hotel was niet goed geboekt en jullie hadden geen kamer, nou was dat alles maar meer dan waar! Waar we nu in kwamen was echt te walgelijk voor woorden!! (Ik zal er een paar foto's van bij doen) een grote schimmel bende, ze hadden er een museum van kunnen maken van toch nog niet uitgestorven soorten.
Dus wij maar weer via booking.com een ander hotelletje gezocht en wauw waar we nu in kwamen ... echt zo ontzettend gaaf! Toch nog even genieten verder vandaag helaas niet heel veel kunnen doen Door de tegenvaller en het reizen maar morgen gaan we Guangzhou onderzoeken, wel hebben we net nog heerlijk gegeten van het heel erg luxe buffet in dit hotel een soort van wok met echt alles wat je je kon bedenken! Dus voor nu wellicht een beetje saaie blog.

Tor de volgende keer!

1. Margriet:
    23 september 2015
    Nou idd een tegenvaller dan gelukkig konden jullie iets anders vinden.nu nog even genieten van alles. Gaan jullie vanuit hier weer naar huis. Liefs mams
  2. Margriet:
    Wacht op de foto.s.smiley
  3. Margriet:
    23 september 2015
    Jakkes wat een viezigheid je zou er ziek van worden . Zou het doorgeven aan het reisbureau als dat kan iek maar goed dat jullie weg zijn gegaan.
  4. Corrie:
    24 september 2015
    Ha schatjes pa is even de kruiwagen aan het op halen hoop niet dat jullie dat erg vinden hij heeft hem nodig voor de tuin liefs
  5. Mary:
    25 september 2015