Lijiang

16 september 2015 - Lijiang, China

Dag beste lezers

Alweer op de helft van onze rondreis Door China ,vandaag vanuit Chengdu naar Lijiang gevlogen, 1,5 uur maar, doet ons heel erg denken aan een Oostenrijks dorp maar dan chinees.
We zitten nu dus ook hoog in de bergen en hebben vanmiddag heel even een gigantische onweersbui gehad met echt kei harde knallen bijna beangstigend hahaha maar gelukkig duurde het maar even.

Vanmiddag gewoon even bij de Pizza Hut geluncht lekker!! En vanavond er lekker pizza eten hmmm. Ik moet eerlijk zeggen dat gestaar van die Chinezen pfff worden er nu wel een beetje moe van! Ow en wat ook grappig is als je een dessert op geeft met het hoofd gerecht komt gewoon je dessert eerst hahaha .. Want die is eerder klaar ..

Morgen gaan we een rondje doen met Chinese specialiteiten als ontbijt rare broodjes proberen sponzige cakejes oid enz. Maar dit dorpje is eindelijk iets wat we van China verwacht hadden, die grote steden zijn niet bepaald ons ding in China.
Morgen gaan we het Dragon Pond Park bezoeken en uiteraard komen er weer foto's op te staan.

Zái Jáin
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Margriet:
    16 september 2015
    Hey beide mooie foto.s zijn weer terug in ons kikkerlandje koud hoor. Geniet er nog maar even van voor dat je het weet moet je weer naar huis. Liefs van ons
  2. Rene Lubbers:
    17 september 2015
    Hey luitjes.

Op de helft alweer gaat ook snel.
    Ziet er super indrukwekkend uit allemaal.

Veel plezier nog