Guilin 2015

19 september 2015 - Guilin, China

Hallo luitjes

Wederom een vlucht achter de rug ,vandaag vertrokken vanuit Kunming naar Guilin. (Eigenlijk was het een nachttrein van 18 uur maar, na de laatste keer met de horrortrein dachten we, nooit meer!! Dus we hebben een vlucht geboekt van 1.5 uur)
Kunming was niet erg bijzonder ... we konden een trip doen naar het Stone Forest maar om nou weer een dag in de auto/bus te zitten hadden we niet zoveel zin in en weinig tijd voor, dus hebben we dat overgeslagen ...
Ook konden we daar niet echt fatsoenlijk op internet, dus duurde het even voor we weer een blog klaar hebben. Guilin bevalt ons tot nu toe heel erg goed leuk dorp/stad en mooi gelegen tussen het Karst Gebergte! We zijn helaas met donker aangekomen anders hadden we er al wat foto's van op gezet...

Maar we hebben vanavond wel een wandelingetje gemaakt langs de zon en de maan Pagode.

wit = maan en gemaakt van marmer
Geel = zon en gemaakt van koper

Als het weer morgen mee zit gaan we naar de rijstvelden van Longshen en zo niet gaan we kijken of we het anders kunnen regelen of we slaan het over.
Nu zitten we aan een lekkere cocktail om zo nog een beetje het vakantie gevoel op te wekken :)

Tot het volgende blog!

1. Margriet:
    19 september 2015
    Hey hey beide met de katten is het goed en de vissen ook. Djw voor de felicitatie leuk dat jullie er aan gedacht hebben . Geniet er nog even van . Liefs mams
  2. Tim:
    19 september 2015