Beijing dag 2

10 september 2015 - Beijing, China

Zo dag 2 is aangebroken de bedden in china zijn echt onvoorstelbaar hard maar toch wel redelijk geslapen. .. met de metro naar de "verboden" stad wouw!! Dat is echt china en we zijn van alle kanten bekeken zijn we nou bij een attractie of zijn wij de attractie? Er kwam zelfs een meneer naar ons toe gelopen die wou heel erg graag met ons op de foto (selfie) blijkbaar zien ze niet iedere dag toeristen.

Op dit moment van schrijven zitten we in een (backpackers)café met voor het eerst koffie voor onze neus en een verplichte pauze.
Als we hebben geluncht gaan we naar het zomer paleis waarvanuit je uitzicht hebt op de verboden stad zodat je een indruk krijgt van hoe groot het allemaal is...

Mochten jullie je afvragen waarom er niks op facebook wordt geplaatst dit mag niet van de chinese overheid en de site is dus ook geblokkeerd! Dit was ook de reden voor een blog

Nu vast de foto's van de verboden stad straks volgen de foto's van het zomerpaleis

Groetjes!

1. Corrie:
    10 september 2015
    Geweldig jongens wat een beleving en wat een foto's geniet er maar van knuffel